Postanowiliśmy wygospodarować na naszej stronie miejsce dla rodziców, którzy chcieliby opublikować dowolne informacje. Mogą to być przykładowo:
- oferty kupna i sprzedaży instrumentów;
- propozycje wspólnych koncertów;
- informacje na temat wydarzeń które są warte uwagi;
- różne inicjatywy, które sprawią, że nasza szkoła będzie bardziej atrakcyjna dla naszych dzieci i dla nas.
Jak umieścić treść na stronie?
- W menu należy kliknąć na odnośnik “Administracja stroną” aby przejść do “Kokpitu”.
- W “Kokpicie” z menu u góry ekranu wybieramy “Nowy wpis”.
- Pojawia nam się formularz do publikacji. W pierwszym polu edycyjnym wpisujemy tytuł wpisu a poniżej treść.
- Spośród dostępnych kategorii wyieramy “Forum”. Wybranie innej kategori zablokuje publikację wpisu.
- Klikamy na przycisk “Opublikuj”.
Wszyscy użytkownicy serwisu zostaną powiadomieni e-mailem o nowym wpisie, który już jest widoczny na stronie. Od teraz każdy z użytkowników serwisu może wziąść udział w dyskusji wpisując komentarz pod publikacją.